Let op: ivm vakantie worden bestellingen die geplaatst zijn na vrijdag 6 augustus 12.00 uur, verzonden na 18 augustus!

Retourneren

Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Je kunt binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling contact opnemen om het terug te sturen. Is het item bij ontvangst beschadigd of kapot laat dit dan zo snel mogelijk na ontvangst weten door een mail te sturen naar blossomsieraden@gmail.com.

Retour/ruilen
Wil je een product ruilen of retourneren dan dien je altijd eerst contact op te nemen met Blossom Sieraden. Vermeld hierbij in ieder geval je volledige naam en factuurnummer. Het is tot 7 dagen na ontvangst van de order mogelijk om de retour aan te melden.

Meld je retour aan via blossomsieraden@gmail.com met hierin je naam, het ordernummer, een product omschrijving en reden van retour. Vervolgens kun je de retour sturen naar het volgende adres:

Blossom Sieraden
Eindstraat 15 
5215 XR 's-Hertogenbosch
Nederland

Verstuur de retouren naar Blossom Sieraden
Het retourartikel moet binnen 10 dagen na aflevering in de originele verpakking aan ons teruggestuurd worden, ongedragen en zonder beschadigingen (indien beschadigd moet dit eerst gemeld worden bij aanvraag). Zorg voor een goed beschermende envelop of verpakking. De verzendkosten voor het terugsturen van de te ruilen of retourneren producten zijn voor eigen rekening. Het risico van het retour zenden van de bestelling ligt bij de klant. Hierbij is het van belang dat je het verzendbewijs dus altijd goed bewaard totdat de volledige retour is afgehandeld. Je kunt alleen aanspraak maken op de bedenktijd als je het product ongebruikt, onbeschadigd (indien dit niet aangegeven is) en in de oorspronkelijke verpakking kunt terugsturen. Je mag het artikel natuurlijk wel uit de verpakking halen om het te bekijken. Nadat wij het artikel in goede staat retour hebben ontvangen, storten wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug.

Let op!
Wegens hygiëne is het niet mogelijk om oorbellen te retourneren.
De retour gezonden items zijn op eigen risico voor de klant.
Voor vragen en of opmerkingen kan je contact opnemen via ons contactformulier.